DragonWings

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

المنتدى الرسمي لأجمل كتيبة DragonWings

3 مشترك

اخواني الرجاء المرور بي الموضوع للأمر هام جدا لمصلحة الكتيبة

XNSR7-AXM7
    XNSR7-AXM7

اخواني الرجاء المرور بي الموضوع للأمر هام جدا لمصلحة الكتيبة Empty اخواني الرجاء المرور بي الموضوع للأمر هام جدا لمصلحة الكتيبة

مُساهمة  XNSR7-AXM7 الأحد يونيو 26, 2011 8:22 pm

شباب انا طفشت القائد مابيقعد على امل الشعوب و القائد معطل اعمالنا انا بنفسي صابر لأنة نتو اعزاء لي واندر لمتا مابيدخل confused confused وانا ارجو ان اندر يقعد او اخباري بل سبب الذي لم يقعد فية اندر ممكن حد يخبرني ادا كان امتحانات يعني كم المتحانات 5 شهور انا 2 اسبوع بس امتحاناتنا يعني معقولة شهر شهرين بس 5 شهور لا احين الكيبة ناس كثير خرجو منها كانت 200 الناس كلها بدها الكتيبة اانا اقولكم ان تجدو حل ولا احين شفتو كم واحد بل كتيبة 190+ كنا 200 موموجود مكان لاكن الناس كلها خرجت واانا معا رفيقي نطلع من الكتيبة رفيقي عصب معي وانا احترامي للكتيبة وفي ااهلها لامت ارجو من القائد الرد او اي لاعب وانا معصب ترا Twisted Evil Twisted Evil يااندر متا راح تقعد والله انا طفشت وحنا ليش داخلين الكتيبة مو عشان نروح حصارات ونحصل خبرة.وارجوووو من حد يقولي السبب
    M7AAAARB
    M7AAAARB

اخواني الرجاء المرور بي الموضوع للأمر هام جدا لمصلحة الكتيبة Empty رد: اخواني الرجاء المرور بي الموضوع للأمر هام جدا لمصلحة الكتيبة

مُساهمة  M7AAAARB الثلاثاء يونيو 28, 2011 10:35 am

كلامك صحيح الكتيبه في تدهور وشكلها بتخرب
    والسبب هو غياب القائد لمدة طويله وهذا اول سبب في خراب الكتيبه
    gunger1
    gunger1
    Admin

اخواني الرجاء المرور بي الموضوع للأمر هام جدا لمصلحة الكتيبة Empty رد: اخواني الرجاء المرور بي الموضوع للأمر هام جدا لمصلحة الكتيبة

مُساهمة  gunger1 الأربعاء يونيو 29, 2011 12:33 am

سبب الخراب ده هو الواد محارب خطف اندر وحطوه فوق السطوح مع الفراخ pirat بس اندر قاوم وهرب منهم وهددوه لو قال اى كلمة هيقتلوه Twisted Evil Twisted Evil
    M7AAAARB
    M7AAAARB

مُساهمة  M7AAAARB الأربعاء يونيو 29, 2011 10:11 am

gunger1 كتب:سبب الخراب ده هو الواد محارب خطف اندر وحطوه فوق السطوح مع الفراخ pirat بس اندر قاوم وهرب منهم وهددوه لو قال اى كلمة هيقتلوه Twisted Evil Twisted Evil

انا اللي خطف اندر؟؟؟ Mad
    جنجر لا تخليني اعلم عليك يووووووم ذالك اليوم اللي انت والا ما ابي افضحك

الوقت/التاريخ الآن هو الخميس سبتمبر 19, 2024 3:45 am